شناسهٔ خبر: 172475 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اسماعیلی خبر داد

بررسی برنامه وزرای پیشنهادی کشور، راه، میراث فرهنگی، نیرو، ورزش و آموزش در فراکسیون انقلاب اسلامی

ولی اسماعیلی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی کشور، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، نیرو، ورزش جوانان و آموزش و پرورش در این فراکسیون خبر داد.

ولی اسماعیلی «نماینده» با اشاره به نشست عصر امروز (دوشنبه، ۲۵ مردادماه) فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس که با حضور احمد وحیدی، رستم قاسمی، عزت الله ضرغامی، علی اکبر محرابیان، سیدحمید سجادی و حسین باغگلی وزرای پیشنهادی کشور، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، نیرو، ورزش جوانان و آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: نشست امروز با حضور اکثریت اعضای فراکسیون برگزار شد و وزرای پیشنهادی نام برده هر کدام به صورت مجزا و مفصل به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای فراکسیون نیز در ادامه به ارایه پیشنهادات و سوالات از وزرای پیشنهادی پرداختند و هر کدام از وزرای پیشنهادی کشور، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، نیرو، ورزش جوانان و آموزش و پرورش پاسخ مبسوطی ارائه کردند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: فراکسیون انقلاب اسلامی نظر خود پیرامون هر کدام از وزرای پیشنهادی را به طور مصداقی عنوان نخواهد کرد اما پس از پایان بررسی برنامه‌های وزرای معرفی شده به مجلس، نظر فراکسیون را به صورت گزارش کلی اعلام می‌کند.

نظر شما