شناسهٔ خبر: 172401 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباسپور در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت/ برنامه فاطمی امین برای ساماندهی فولاد و خودرو

کمیسیون صنایع سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست کمیسیون متبوعش، گفت: آقای فاطمی امین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حوزه فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات، معدن را در این جلسه تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» روح الله عباس پور در تشریح نشست امروز (‌شنبه ۲۳ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که براساس قانون آئین نامه داخلی مجلس، پس از اعلام وصول اسامی کابینه رئیس جمهور، کمیسیون‌های تخصصی موظف‌اند برنامه‌های وزرای پیشنهادی را بررسی کنند، کمیسیون صنایع و معادن در نشست امروز خود به برنامه‌ها و رزومه وزیر پیشنهادی صمت رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز آقای فاطمی امین درباره بیوگرافی، رزومه، سوابق اجرایی و تحصیلات خود توضیحاتی ارائه کرد، افزود: در ادامه نیز وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را که پیش از این به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان قرار گرفته بود، به صورت شفاهی توضیح داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت، توضیح داد: آقای فاطمی امین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را برای ساماندهی حوزه فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات، معدن ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود نسبت به توانایی‌های وزیر پیشنهادی صمت پرداخته و برنامه‌های وی را نقد و تحلیل کردند.

نظر شما