شناسهٔ خبر: 172482 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برنامه‌های وزرای راه و فرهنگ زیر ذره‌بین کمیسیون صنایع؛ تاکید بر جهش مسکن و ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی

حسینی کیا نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزاری پیشنهادی راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون متبوعش، گفت: رفع مشکلات راه‌های روستایی، تولید ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال آینده و توسعه خطوط ریلی و هوایی از تاکیدات نمایندگان در نشست مشترک با آقای رستمی بود.

به گزارش «نماینده» سیدجواد حسینی کیادر تشریح نشست صبح امروز (‌سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این نشست به ارائه برنامه‌های خود پرداخت، افزود: رسیدگی به مسائل آزادراهی و جهش در تولید مسکن از برنامه‌های آقای قاسمی بود.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز به بیان دغدغه‌ها و سوالات خود از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی پرداختند، اضافه کرد: رفع مشکلات راه‌های روستایی، تولید ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال آینده و توسعه خطوط ریلی و هوایی از تاکیدات نمایندگان در این نشست بود.

وزارت فرهنگ به جایگاه واقعی خود بازگردد

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، توضیح داد: آقای اسماعیلی در این نشست تاکید کرد که باید وزارت فرهنگ را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی از تاکیدات نمایندگان در نشست مشترک با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

نظر شما