شناسهٔ خبر: 172396 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نشست دو ساعته کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی کار/ عبدالملکی: سالانه می‌توان یک میلیون شغل ایجاد کرد

کمیسیون اجتماعی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از وضعیت فعلی بیکاری در کشور عنوان کرد که در شرایط فعلی می‌توان سالانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد کرد.

به گزارش «نماینده» مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست دو ساعته کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزیر پیشنهادی کار ضمن انتقاد از وضعیت بیکاری در کشور عنوان کرد که در شرایط فعلی می‌توان سالانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد کرد.

وی افزود: در این جلسه حجت الله عبدالملکی عنوان کرد که من در زمانی که معاون اشتغال کمیته امداد بودم ۸۹ درصد شغل پایدار ایجاد کرده‌ام.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: عبدالملکی گفت که رفع موانع تولید و ایجاد رونق در این زمینه و همچنین بهبود فضای کسب و کار می‌توان اقدامات لازم را در جهت افزایش اشتغال صورت داد.

انصاری خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن طرح سؤالات خود نسبت به کلی بودن برنامه ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی انتقاداتی را مطرح می‌کردند که وزیر پیشنهادی در پاسخ گفت به دلیل گستردگی حوزه کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه برنامه به صورت جزئی‌تر میسر نبود و اگر بنا بود برنامه‌های خود را به صورت جزئی‌تر ارائه کنم نزدیک به ۳۰۰ صفحه متن را باید ارائه می‌کردم.

نظر شما