شناسهٔ خبر: 172394 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آزادیخواه خبر داد؛

ارائه برنامه‌های «ساداتی‌نژاد» در کمیسیون کشاورزی مجلس

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی، برنامه هایش برای حفظ امنیت غذایی و بهره وری آب را در کمیسیون کشاورزی مطرح کرد.

به گزارش «نماینده» احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی در حاشیه جلسه کمیسیون متبوعش با اشاره به حضور «ساداتی نژاد» وزیر پیشنهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: حدود دو ساعت و نیم در جلسه کمیسیون کشاورزی ساداتی نژاد برنامه های خود برای این وزارتخانه را ارائه داد.

وی اظهار داشت: امنیت قضایی، توجه به بهره وری آب، راندمان مصرف آب، فرسایش خاک در حوزه کشاورزی از موضوعات مهمی بود که به عنوان دغدغه های نمایندگان مطرح و وزیر پیشنهادی نیز برنامه های خود در این حوزه ها را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: صادرات محصولات کشاورزی از موضوعات مهمی بود که به عنوان دغدغه نمایندگان مطرح شد که وزیر پیشنهادی برنامه هایش برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی شهرستان های مختلف را بیان کرد.

آزادی خواه با بیان اینکه مدیریت واحد در روستاها از موضوعات و دغدغه های نمایندگان بود،گفت: متأسفانه امروز بیش از ۲۷ دستگاه در روستاها، مدیریت می کنند که باید این مدیریت متحد شوند.

نظر شما