شناسهٔ خبر: 172275 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تهدیدات صهیونیست‌ها علیه ایران به دلیل نزدیک شدن پایان عمر این رژیم است

راستینه نماینده شهرکرد در مجلس گفت: تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه تهران برای فرار و جبران شکست‌هاست و می‌کوشد با فضاسازی رسانه‌ای مانع از نزدیک شدن به پایان عمرش شود.

به گزارش «نماینده» احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در باره تهدیدات اخیر صهیونیست‌ها علیه جمهوری اسلامی مبنی بر حمله نظامی اظهار داشت: سران رژیم صهیونیستی اخیرا با گزافه‌گویی تلاش کرده تا وضعیت بسیار بغرنج خود را با پروپاگاندای رسانه‌ای بپوشاند. این درحالی است که رژیم صهیونیستی بعد از جنگ ۳۳ روزه به پایان عمر خود نزدیک شده است.

وی افزود: فشارهایی که رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی‌های خود در منطقه تحمل می‌کند به حدی زیاد است که با فرار روبه جلو تلاش دارد تا کشورهای منطقه را دچار رعب و هراس کند، اما گویا مطلع نیست که جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال اخیر قدرت و دامنه نفوذش در منطقه گسترش بیشتری پیدا کرده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جبهه مقاومت هم اکنون به چنان قدرت و توانایی دست پیدا کرده که رژیم صهیونیستی با کوچک‌ترین خطا حیات خود را به شدت تنگ دیده و با هزاران موشک مواجه می‌شود.

راستینه خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با فرار رو به جلو و تهدید جمهوری اسلامی تلاش دارد تا جبران شکست‌های متعدد را داشته باشد، این در حالی است که آمریکایی‌ها اخیرا مجبور شدند طی مذاکرات هسته‌ای حقوق جمهوری اسلامی را در نظر گرفته و تلویحا اعلام کردند که آمادگی لازم را دارند که ضمن به رسمیت شناختن حقوق جمهوری اسلامی بخش زیادی از تحریم‌های ایران را حذف کنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا با فضاسازی لازم در منطقه کشورهای مذاکره‌کننده هسته‌ای با جمهوری اسلامی را به خطا انداخته و پیام روشنی را به آمریکا بدهد که اگر آمریکا از حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی کوتاهی کند، احتمالا دچار هزینه‌های فراوانی خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: به احتمال زیاد آمریکا هزینه‌های زیادی به دلیل موضع‌گیری‌های اخیرش در منطقه پرداخت خواهد کرد و به همین دلیل بنا دارد تا به نوعی دل صهیونیست‌ها را به دست آورد.

وی گفت: متأسفانه لابی صهیونیست‌ها در دنیا که به گونه‌ای اقدام می‌کند که حیات کشورها را به رفتار خود وابسته کرده است.

راستینه خاطرنشان کرد: حرف‌ها و اراجیف و تهدیداتی که صهیونیست‌ها اخیر علیه جمهوری اسلامی به کار می‌برند، فریاد ناچاری از شکست‌های متعدد از جبهه مقاومت است.

نظر شما