شناسهٔ خبر: 98156 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

دیدار امیرآبادی با رئیس اتاق اصناف استان

امیرآبادی43 احمد امیرآبادی نماینده مردم قم ظهر روز دوشنبه ۱ تیرماه با حضور در اتاق اصناف قم با احمدلو رئیس اتاق اصناف استان ضمن بازدید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم ظهر روز دوشنبه ۱ تیرماه با حضور در اتاق اصناف قم با احمدلو رئیس اتاق اصناف استان ضمن بازدید دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار نماینده مردم قم طی سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به نقش و اهمیت اصناف و بازاریان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  اشاره کرد و اظهار داشت: اصناف و بازاریان به‌ عنوان بازوان پر توان نظام، صلابت و توانایی خود را در حفظ و نگهداری آرمان‌های انقلاب نشان داده‌اند.
امیرآبادی همچنین ضمن تبریک روز ملی اصناف  از مسئولین مجمع امور صنفی و اتحادیه های صنفی بابت زحمات و خدمات آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت؛ جامعه اصناف در تنظیم بازار و سایر سیاست‌های اقتصادی دولت همیشه همگام و یار و یاور مردم و مسئولان بوده‌اند.
نماینده مردم قم در مجلسدر این دیدار افزود: حضور جامعه اصناف و بازاریان در همه عرصه‌ها مثمر ثمر بوده و قطعاً نمی‌توان فعالیت‌های این جامعه را در شکل‌گیری و حمایت‌های بعدی آن نادیده گرفت.
وی در ادامه از اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی خواست تا با پشتکار و برنامه‌ریزی دقیق‌تر و استفاده از توان نیروهای تحصیل کرده و خلاق وظایف خود را در چارچوب قوانین و مقررات به نحو احسن و بهتر از قبل به انجام برسانند.

امیرابادی در پایان با حضور در اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف از نزدیک در جریان مشکلات انان و کارمندان قرار گرفت.

حوزه انتخابیه

حوزه انتخابیه

حوزه انتخابیه

 

نظر شما