شناسهٔ خبر: 96788 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

مشکل اساسی مردم معیشت است نه ورود زنان به ورزشگاه‌ها

امیرآبادی فراهانی/43

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه مشکل اساسی مردم معیشت است نه ورود زنان به ورزشگاه‌ها، گفت: متاسفانه بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی باعث بروز مشکلاتی در جامعه شده است که دولت باید برای رفع این معضلات و مشکلات تلاش بیشتری کند.
احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ خرداد) مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از طرح مباحثی درباره ورود زنان به ورزشگاه ها، خطاب به رئیس جمهور گفت: مشکل اساسی مردم در حال حاضر ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست بلکه معیشت و اشتغال جوانان است که ما امیدواریم به این موضوعات در دولت بیشتر پرداخته شود.
نماینده مردم قم در مجلس نهم با بیان اینکه باید جلوی برگزاری مراسم افطاری از پول بیت‌المال گرفته شود، ادامه داد: متاسفانه دستگاه‌های اجرایی از هم‌اکنون در حال برنامه ریزی و دعوت هستند. همچنین لازم است هزینه‌های برگزاری جشن‌های ۲۴ خردادماه در استانها شفاف شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به حضور وزیر کشور در مجلس برای ارائه توضیح درباره پول‌های کثیف گفت: آقای وزیر می خواست ابرو را درست کند اما چشم را هم کور کرد. وی درمجلس مطلبی را مطرح کرد که کمیته امداد تعدادی ماشین لوکس مانند پورشه و بی. ام. و وارد کرده که این اظهارات وزیر باعث بی‌اعتمادی مردم به این نهاد انقلابی و یادگار امام (ره) شد.
امیرآبادی با بیان اینکه اظهارات وزیر کشور موجب کاهش درآمدهای کمیته شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای فتاح واردات هرگونه خودروی لوکس خارجی توسط کمیته امداد را تکذیب کرده، باید وزیر در این مورد هم پاسخگو باشد.
نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر لزوم اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی عنوان کرد: متاسفانه هنوز سازمان تامین اجتماعی کار غیرقانونی می‌کند و سهمیه بندی انجام می‌دهد در حالیکه مجلس این قانون را تصویب کرده و سهمیه ها برداشته شده اما اقدام لازم در این باره انجام نشده است.
وی ادامه داد: رئیس جمهور در یک سخنرانی گفته است «بورسیه و ما ادراک بورسیه»؛ پس چه شد؟ آیا این کار فقط برای کوبیدن مجلس بود؟ چرا گزارش تحقیق در مورد بورسیه ها خوانده نمی شود و چرا حقوق افرادی که پایمال شده مورد توجه قرار نمی گیرد؟ این در حالی است که افراد زیادی در نوبت هستند که موضوع بررسی شود و آن‌ها بتوانند ادامه تحصیل بدهند.
عضو کمیسیون برنامه، ‌ بودجه و محاسبات مجلس خواستار تعیین تکلیف استانداری قم از سوی وزیر کشور شد و افزود: چه کسی در قم استاندار است و مدیران باید با چه کسی هماهنگ کنند؟ زیرا هر موقع ما استاندار را می بینیم گلایه دارد که نمی گذارند کار کند. چرا مشکل را حل نمی‌کنند؟ ما امیدواریم وزیر به این موضوع رسیدگی کند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۲:۴۱ 0 0

    خوب باید یکی ازت بپرسه پس چرا مشکل معیشتی مردم را حل نمکنی و برای فرار از این دنبال این قضیه ای که زنا برن ورزشگاه یا نرن   تو فکر معیشت مردم باش مگر اینکه از کار ی که بهت دادن تخطی کردی و دنبال کار دیگری رفتی خدا ازت نگذره 
                                

نظر شما