شناسهٔ خبر: 95670 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

امیرآبادی در گفتگو با مهر تاکید کرد:

ورود خوی اشرافیگری در مسئولان موجب تحریف امام می شود

امیرآبادی43 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:باید مواظب باشیم خوی اشرافی گری وارد گوشت وپوست مسئولان نشود چون از آن روز به بعد امام (ره) را باب میل خود به مردم معرفی کرده و شخصیت رهبرکبیر انقلاب را تحریف می کنند.

به گزارش نماینده احمد امیرآبادی درگفتگو با مهر با اشاره به هشدار رهبری نسبت به تحریف شخصیت امام (ره)، گفت: رهبری در سخنرانی اخیر خود خطرات ناشی از تحریف شخصیت امام (ره) را تشریح کردند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در سخنرانی سالگرد ارتحال امام، اصول شخصیتی امام (ره) را مورد تاکید قرار داده و صراحتا اعلام کردند هر آنچه به امام (ره) نسبت داده می شود، باید در منابع مورد اتقان وجود داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: طی ۳-۲ سال اخیر برخی رفتارها و اظهارات مسئولان اجرایی در راستای ارائه تصویر غلط از امام (ره) و یا به فراموشی سپردن جنبه هایی از شخصیت ایشان است.

وی تاکید کرد: قدم زدن وزیر خارجه آمریکا و ایران در مکتب امام (ره)  نیست، متاسفانه عده ای خدا را ول کرده اند و به کدخدا چسبیده اند، اما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، توکل به خدا و اعتماد به وعده الهی جزو اصول مکتب امام (ره) است.

امیرآبادی تصریح کرد: روزی که شخصیت امام (ره)  تحریف شود، روز شکست ملت ایران است.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، صاحبان اصلی انقلاب را پابرهنگان و محرومان معرفی کردند، اظهار داشت: امام (ره) با خوی اشرافی گری مخالف بود. زمانی که مسئولی زندگی اش بیش از هزار میلیارد ارزش دارد، نمی تواند در راستای محرومیت پابرهنگان قدم بردارد.

وی تاکید کرد: باید مواظب باشیم خوی اشرافی گری وارد گوشت و پوست مسئولان نشود چون از آن روز به بعد امام (ره) را باب میل خود به مردم معرفی کرده و شخصیت رهبر کبیر انقلاب را تحریف می کنند.

نظر شما