شناسهٔ خبر: 95072 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نباید مردم مجبور باشند برای درمان به مرکز استان مراجعه کنند

داریوش اسماعیلی43

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شریف شهرستانهای خرامه، کوار و سروستان، دکتر داریوش اسماعیلی بهمراه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیریت بیمارستان جواد الائمه(ع)، ضمن بازدید از این بیمارستان؛ در جلسه ای که در تاریخ 94/3/10 در مرکز بهداشت و درمان شهرستان خرامه برگزار گردید، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان خرامه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس در این جلسه بر اهمیت حوزه بهداشت و درمان و نقش آن بر سلامت جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید زمینه را طوری فراهم کرد که مردم مجبور نباشند برای امور درمانی خود به مرکز استان مراجعه کنند.

وی در ادامه به تامین تجهیزات بخش جراحی کلیه و مجاری ادرار اشاره کرد و گفت: این تجهیزات خریداری شده و به زودی به بیمارستان جواد الائمه(ع) خرامه منتقل خواهد شد؛ همچنین به دنبال خرید و تامین تجهیزات دستگاه آندوسکوپی معده و دستگاه تست عملکرد ریه (اسپیرومتری) هستیم که با تامین این دستگاهها بخشی از مشکلات درمانی مردم شهرستان خرامه حل خواهد شد.

وی همچنین افزود: تاکنون مبلغ دوازده میلیارد ریال برای دیوارکشی بیمارستان شهرستان هزینه شده است .

دکتر اسماعیلی در این جلسه از دکتر دهقان شیبانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به ساخت و تکمیل قسمت نیمه تمام بیمارستان و ارتقاء آن از 32 به 64 تخت خوابی اقدام نماید.

نظر شما