شناسهٔ خبر: 95072 - سرویس مجلس

نباید مردم مجبور باشند برای درمان به مرکز استان مراجعه کنند

داریوش اسماعیلی43

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شریف شهرستانهای خرامه، کوار و سروستان، دکتر داریوش اسماعیلی بهمراه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیریت بیمارستان جواد الائمه(ع)، ضمن بازدید از این بیمارستان؛ در جلسه ای که در تاریخ 94/3/10 در مرکز بهداشت و درمان شهرستان خرامه برگزار گردید، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان خرامه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس در این جلسه بر اهمیت حوزه بهداشت و درمان و نقش آن بر سلامت جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید زمینه را طوری فراهم کرد که مردم مجبور نباشند برای امور درمانی خود به مرکز استان مراجعه کنند.

وی در ادامه به تامین تجهیزات بخش جراحی کلیه و مجاری ادرار اشاره کرد و گفت: این تجهیزات خریداری شده و به زودی به بیمارستان جواد الائمه(ع) خرامه منتقل خواهد شد؛ همچنین به دنبال خرید و تامین تجهیزات دستگاه آندوسکوپی معده و دستگاه تست عملکرد ریه (اسپیرومتری) هستیم که با تامین این دستگاهها بخشی از مشکلات درمانی مردم شهرستان خرامه حل خواهد شد.

وی همچنین افزود: تاکنون مبلغ دوازده میلیارد ریال برای دیوارکشی بیمارستان شهرستان هزینه شده است .

دکتر اسماعیلی در این جلسه از دکتر دهقان شیبانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به ساخت و تکمیل قسمت نیمه تمام بیمارستان و ارتقاء آن از 32 به 64 تخت خوابی اقدام نماید.