شناسهٔ خبر: 94736 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

قاضی‌زاده:

گره زدن مذاکرات به افزایش قیمت بنزین بد اخلاقی سیاسی است/ «نادلواپسان» هم دلواپس شدند

سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی431 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: گره زدن مذاکرات به تورم حاصل از افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی به دور از اخلاق سیاسی است.

به گزارش نماینده سید امیرحسین قاضی‌زاده در گفتگو با دانشجو گفت: روند مذاکرات امروز به گونه‌ای است که آنهایی که در آغازین روزهای مذاکرات دلواپس نبودند امروز به جمع دلواپسان پیوسته‌اند.

وی در ادامه افزود: در مطالعه مصاحبه صفار هرندی دیدم بیان کرده است که ما با این شکل و نوع برخورد آمریکایی‌ها نگران حیثیت و خون شهدا هستیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه در واکنش به اظهارات عراقچی مبنی بر اینکه اگر نیروهای نظامی به ما بگویند که بازرسی از مراکز نظامی ضد امنیت ملی است ما مذاکرات را تعلیق خواهیم کرد، بیان داشت: نیروهای نظامی بار‌ها بر خط قرمز بودن بازرسی‌ها از مراکز نظامی و پدافند غیر عامل که از مراجع رسمی مراکز نظامی هستند بیان کرده‌اند که این گونه رفتار کردن قطعا امنیت کشور را با خطر مواجه خواهد کرد و لازم نیست اعلام کنند بلکه بار‌ها بر این مسأله تأکید کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم مذاکره کننده نماینده نظام است و باید در حوزه امنیت مسئولان امنیتی و نظامی اظهار نظر کنند و در حوزه فنی نیز مسئولان فنی نظر دهند.

به گفته قاضی‌زاده تیم مذاکره کننده یک تیم سیاسی است و قطعا نخواهد توانست در جنبه‌های فنی مسائل هسته‌ای اظهار نظر کنند و تنها سربازان جلوی میدان در مذاکرات به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: انتخاب مقصر در دوری و کناره گیری از مذاکرات سوءاستفاده سیاسی دولت است و دولت با چنین رفتاری به دنبال شریک برای شکست خود در مذاکرات می‌گردد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در خصوص گره زدن افزایش قیمت بنزین با مذاکرات گفت: گره زدن مذاکرات به تورم حاصل از افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی بدور از اخلاق سیاسی است.

نظر شما