شناسهٔ خبر: 94831 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

فیاضی:

دولت باید در مجلس پاسخگوی افزایش قیمت ها باشد

فیاضی43 نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در مجلس پاسخگوی افزایش قیمت های بنزین و گاز باشد.

به گزارش نماینده عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش قیمت بنزین در کشور اظهار داشت: افزایش ۴۲ درصدی بنزین و نیز افزایش گاز به هیچ وجه بودجه قانونی ندارد و در سال ۹۴قرار نبود در بخش مصرفی افزایش قیمت داشته باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخلاف گفته های دکتر نوبخت که گفته اند افزایش قیمت بنزین و گاز هیچ تاثیری بر قیمت مصرفی ندارد با اطلاعاتی بدست آمده متوجه شدیم در حال حاضر افزایش قیمت ها را در سطح کشور داریم چون با افزایش قیمت حمل و نقل، قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش می یابد.

فیاضی خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مجلس که نمایندگان مردم هستیم با نظر مردم کاملا موافق بوده و با این افزایش قیمت کاملا مخالفیم.

وی با بیان اینکه هدف دولت از افزایش قیمت ها کسب درآمد است، عنوان کرد: دولت با افزایش قیمت می خواهد کمبودهای خود را جبران کند اما با این اقدامش فشارهایی که به مردم متحمل می شود توجه نکرده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید در مجلس به خاطر این افزایش قیمت پاسخگو باشد، گفت: در قانون برنامه پنجم و هدفمندی یارانه ها به توازن قیمت و به توازن در سطح درآمد عمومی دولت در درآمدهای مردم و هزینه ها تاکید شده است و در بحث یارانه ها نیز باید اینگونه باشد.

فیاضی اضافه کرد: باید بین تورم و یارانه تعادل برقرار شود و توجیه دولت در خصوص تخصیص یارانه ها توجیه درستی نبوده و یارانه ای که در چند سال قبل پرداخت می شد ثابت مانده اما قیمت ها افزایش یافته است و این نشانه عدم توازن است.

نظر شما