شناسهٔ خبر: 82871 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

اظهارات مضحک نتانیاهو علیه فعالیت های هسته ای ایران

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعاهای پیشین خود یک ایران هسته ای را برای منطقه و این رژیم خطرناک دانست و گفت از فرصت سخنرانی در کنگره آمریکا برای هشدار دادن در این زمینه استفاده خواهد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، پیشرفت در مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ خشم مقامات اسرائیلی از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را به دنبال داشته است. روزنامه صهیونیستی جروزالم پست از عزم نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا برای هشدار دادن نسبت به قدرت روز افزون ایران خبر داد.

بر این اساس نتانیاهو روز گذشته "پنج شنبه" طی اظهاراتی مدعی شده با توجه به خطر ایران، سخنرانی وی در کنگره آمریکا برای هشدار دادن در مورد این خطر ضروری است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی این سخنان را در واکنش به اظهارات اخیر «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پیشرفت در مذاکرات هسته ای با حرکت در چارچوب مورد نظر ایران، بیان کرده و اینگونه خشم خود را به نمایش گذاشت.

وی با بیان این که چارچوب مورد نظر ایران تبدیل شدن به یک قدرت هسته ای با مشروعیت بین المللی و تمام قابلیت های اقتصادی است مدعی شد معنای سخنان روحانی این است که ایران از تمام فشارها رها شده و به موقعیت تجهیز خود به سلاح های هسته ای دست می یابد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعاهای پیشین خود یک ایران هسته ای را برای منطقه و این رژیم خطرناک دانست و گفت از فرصت سخنرانی در کنگره آمریکا برای هشدار دادن در این زمینه استفاده خواهد کرد.

این در حالی است که تصمیم نتانیاهو برای سفر به آمریکا در ماه مارس با مخالفت های زیادی در بین گروه های سیاسی اسرائیلی روبرو شده است.  

نظر شما