شناسهٔ خبر: 80697 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پایان ۱۱ روز فعالیت ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب قطر

نمایشگاه قطر/431 بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دوحه قطر عصر روز گذشته پس از ۱۱ روز فعالیت با حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و ناشران ایرانی به کارخود پایان داد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری مهر، در این دوره از نمایشگاه علاوه بر این موسسه که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران و با دعوت رسمی کشور قطر شرکت کرده بود، ۵ ناشر ایرانی از جمله انتشارات كانی مهر، غرفه كتابت خط كوفی، غرفه رایزن فرهنگی ایران در قطر، خانه فرهنگ و هنر ایران و نشر احسان از ناشران اهل تسنن كشورمان، حضور داشتند.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ، بروشور و توزیع فرم ثبت نام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران و نمایش ۲۵۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف از قبیل ایرانشناسی، کودک و نوجوان، نقاشی، شعر، آموزش خط و زبان فارسی از جمله فعالیت‌های موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب قطر بود.

میهمان ویژه این نمایشگاه کشور برزیل بود. ۴۳۲ ناشر از ۲۹ کشور در این نمایشگاه حاضر شده بودند و بیش از ۱۲ هزار عنوان کتاب عربی و ۲۵۰۰ عنوان کتاب غیرعربی در مدت ۱۱ روز برپایی نمایشگاه به نمایش درآمد.

نظر شما