شناسهٔ خبر: 79400 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سجادی در گفتگو با «نماینده» خبر داد:

تشکیل کمیته راهبردی در جبهه پیروان+ اسامی

سید کمال سجادی/2 سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به شکل گیری کمیته راهبردی در این جبهه، اسامی اعضای این کمیته را اعلام کرد.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با نماینده از شکل گیری کمیته راهبردی در جبهه متبوعش خبر داد و گفت: هیئت رئیسه در برهه ای برخی از افراد را مامور می کند تا در قالب کمیته و یا گروه در زمینه های مختلف بررسی و مطالعاتی را انجام دهند و گزارش را به هیئت رئیسه و شورای مرکزی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه کمیته راهبردی جبهه پیروان راهبردهای اساسی این جبهه را تبیین می کند و یکی از این راهبردها انتخابات است، افزود: وظیفه این جبهه بررسی راهبردها است و یکی از این راهبردها انتخابات است.

سخنگوی جبهه پیروان درخصوص ترکیب اعضای این کیته راهبردی، اظهارداشت: اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه، محسن کوهکن دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار مجلس، احمد کریمی اصفهانی و ناظمی اردکانی عضو جامعه اسلامی مهندسین که هرکدام عضو جبهه هستند این کمیته را تشکیل داده اند.

سجادی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف این جبهه، تبیین راهبردها برای انتخابات مجلس آینده است.

وی درباره اینکه این کمیته همان کمیته مطالعاتی است که محمد رضا باهنر پییش از این اعلام کرده بود، گفت: این کمیته، راهبردی عمل می کند و در همه حوزه های مختلف فعالیت و گزارش خود را به جبهه ارائه می دهد.

نظر شما