شناسهٔ خبر: 82999 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کوهکن:

استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان تا پایان سال نهایی می شود

کوهکن از احتمال تدوین نهایی استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: هم‌اکنون فصل‌هایی از این استراتژی انتخاباتی آماده شده و زمانی که به صورت کامل تکمیل شد، در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح می شود.

به گزارش نماینده محسن کوهکن عضو کمیته مطالعاتی و راهبردی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، از احتمال تدوین نهایی استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون جلسات کمیته مطالعاتی و راهبردی جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور اعضای کمیته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجالس هفتم و هشتم مجموعه مدون چند صفحه‌ای تحت عنوان "استراتژی انتخابات" تهیه و تدوین شد، گفت: هم‌اکنون فصل‌هایی از این استراتژی انتخاباتی آماده شده و زمانی که به صورت کامل تکمیل شد، در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح و سپس تشکل‌های مختلف نظرات و پیشنهادات خود را به ما ارائه خواهند داد.

عضو کمیته مطالعاتی و راهبردی جبهه پیروان افزود: امیدواریم بتوانیم استراتژی انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات آینده مجلس را تا آخر امسال نهایی کنیم.

نظر شما