شناسهٔ خبر: 79881 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در گفتگویی مطرح شد؛

رایزنی حزبی با ناطق نوری در مجمع تشخیص

ناطق نوری و باهنر سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: هیأت رئیسه جبهه پیروان با آقای ناطق صحبت نکرده اما در مجمع تشخیص برخی اعضا دیدارهایی را با ایشان داشته‌اند.

به گزارش نماینده سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری جلسات تشکل متبوعش اظهار داشت: قرار شده است که ما هر ۶ ماه یکبار درباره مسائل سیاسی روز داخلی و بین‌المللی بیانیه بدهیم و به صورت مکتوب اعلام موضع کنیم از این رو پیش‌نویس بیانیه جدید نیز آماده شده است.

سجادی از حضور دبیران کل جبهه پیروان در جلسه حجت‌الاسلام تقوی خبر داد و گفت: انسجام و همگرایی اصولگرایان موضوع مهمی است که در دستور کار جبهه پیروان نیز قرار دارد.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه ما برای دیدار با گروه‌های مرجع در حال مذاکره با آنها هستیم، در خصوص همایش جبهه پیروان اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه دوره دبیری برخی از دبیران استانی جبهه به اتمام رسیده باید جایگزین آنها مشخص شود و آقای حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه نیز جلسه‌ای را با دبیران استان‌ها هماهنگ خواهد کرد و پس از آن همایش برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش سراسری جبهه پیروان تا پایان سال و احتمال زیاد در بهمن ماه خبرداد و درباره دیدار با ناطق‌نوری نیز، گفت: هیأت رئیسه جبهه پیروان با آقای ناطق صحبت نکرده اما در مجمع تشخیص برخی اعضا دیدارهایی را با ایشان داشته‌اند.

 

نظر شما