شناسهٔ خبر: 74158 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سید محمد بیاتیان در گفتگو با نماینده:

میخواهند القا کنند با رفتن دو نفر، وزارت علوم از لوث وجود فتنه گرها پاک شده

بیاتیان

سید محمد بیاتیان در خصوص استعفای میلی منفرد و سمنانیان از وزارت علوم، در گفتگو با نماینده تصریح کرد: بخشی از دولت و در کنار آن بخشی که به دنبال رأی آوری وزیر علوم پیشنهادی هستند، می خواهند آدرس اشتباهی به نمایندگان دهند و اینگونه القا کنند که با رفتن دو نفر استراتژی عوض خواهد شد و وزارت علوم از لوث وجود فتنه گرها پاک شده است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: به تعبیری دیگر می توان گفت آقای آشتیانی با توجه به سوابقشان و معاونتشان در زمان آقای معین به نظر جمع تمام افراد و تفکراتشان است و لذا دیگر نیازی به حضور آقای میلی منفرد و ... نیست.

بیاتیان در ادامه تأکید کرد: این تغییرات و استعفاهای استراتژیک و سیاسی تنها به دنبال آدرس غلط دادن به نمایندگان است ولی مجلس متعهد نهم مطمئناً در روز رأی اعتماد کاملاً حساب شده عمل خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد زمام امور وزارتخانه مهمی چون وزارت علوم و تحقیقات به دست افرادی که به واقع صلاحیت ندارند بیفتد و در نتیجه خدایی نکرده شاهد آن باشیم که فضای دانشگاه ها به دست کسانی بیفتد که با آینده نظام بازی می کنند و باز شاهد باشیم که دانشگاه محل پیاده نظام احزاب و گروههای منحرف سیاسی شود و در کنار آن آتش تهیه برای تضعیف نظام محیا شود.  

نظر شما