شناسهٔ خبر: 71827 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سیدمحمد بیاتیان در گفتگو با نماینده:

وزیر پیشنهادی علوم علاوه بر عدم توانمندی مدیریتی به لحاظ تئوریک هم بسیار ضعیف است

بیاتیان نماینده مردم کردستان: نکته قابل تأمل اینست که ظاهراً جناب آقای روحانی و دولت به این نتیجه رسیده اند که وزارت علوم را در اختیار طیف تندرویی که در جریان فتنه دستی بر آتش داشتند قرار دهند.

سيدمحمد بياتيان در گفتگو با نماینده ضمن اشاره به دیدار روز گذشته با وزیر پیشنهادی علوم تشریح کرد: دیروز برای اولین بار آقای نیلی را در مجلس دیدم. آنچه که ایشان تحت عنوان برنامه ارائه کردند بسیار کلیشه ای است و برنامه مدون و خاصی ندارند کما اینکه در ارتباط با مسائل فتنه و اینکه فضای دانشگاه در اختیار گروه های سیاسی خاص قرار نگیرد مباحث خاصی را مطرح نکردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ریاست دانشکده فنی به عنوان برجسته ترین سابقه اجرایی نیلی احمد آبادی تصریح کرد: به نظر ایشان به لحاظ سوابق اجرایی و توان مدیریتی، در حد و اندازه ای نیستند که به عنوان وزیر، وزارتخانه مهمی چون وزارت علوم را مدیریت کنند.

عضو كميسيون صنايع و معادن در ادامه اظهار داشت: ایشان علاوه بر عدم توانمندی مدیریتی به لحاظ تئوریک نیز بسیار ضعیف هستند و در صورت رأی آوری باز همان قصه و مشکلات فرجی دانا تکرار خواهد شد کما اینکه به نظر آقای فرجی دانا به لحاظ سوابق حتی از ایشان قوی تر بودند.

وی همچنین تأکید کرد: نکته قابل تأمل اینست که ظاهراً جناب آقای روحانی و دولت به این نتیجه رسیده اند که وزارت علوم را در اختیار طیف تندرویی که در جریان فتنه دستی بر آتش داشتند قرار دهند و به نوعی وزارت علوم در دولت سهم گروه های تندروی فتنه گر قرار گرفته است.

بیاتیان در نهایت جمع بندی کرد: با توجه به شواهد با آمدن آقای نیلی وضعیت تغییر نخواهد کرد و لذا استنباط من اینست که ایشان از مجلس رأی اعتماد کسب نخواهند کرد.

نظر شما