شناسهٔ خبر: 69794 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

باهنر:

نشست همگرایی اصولگرایان ارتباطی به انتخابات ندارد

باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به چهارمین نشست همگرایی اصولگرایان گفت: بعضی نشریات برداشت کرده بودند که این نشست کلید انتخابات است اما ما این مسئله را اصلا قبول نداریم.

به گزارش نماینده، محمدرضا باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، به چهارمین نشست همگرایی اصولگرایان اشاره کرد و گفت: این جلسه بیشتر به منظور وحدت اصولگرایی بود و ارتباطی به مسئله انتخابات ندارد.

وی افزود: ما معتقد هستیم شروع و رسانه‌ای شدن انتخابات مجلس دهم زود است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: بعضی نشریات برداشت کرده بودند که این نشست کلید انتخابات است اما ما این مسئله را اصلا قبول نداریم.

وی ادامه داد: حتی برگزار کنندگان نشست همگرایی اصولگرایان نیز بارها اعلام کرده بودند این نشست فقط در جهت همراهی، همدلی و هماهنگی اصولگراهاست و لا غیر.

باهنر در خصوص این که آیا اصولگراها خواهند توانست زیر چتر آیت‌الله مصباح به توافق برسند؟ گفت: عرض کردم جلسه اخیر صرفا جلسه وحدت بود کما این که جلسات متعددی نیز با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی برگزار شده و جلسه بعدی کسی دیگری را دعوت می‌کنند.

وی ادامه داد: در جلسه وحدت اصولگرایان تلاش شد تا یک عده اصولگراها دور هم جمع شوند و سخنران و میزبان این گونه نشست‌ها به معنای رهبری اصولگراها  نیست.

نظر شما