شناسهٔ خبر: 69717 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آلیا در گفت و گو با نماینده:

همگرایی زمینه وحدت اصولگرایان است

کراپ‌شده - فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همگرایی زمینه وحدت است و این وحدت پیروزی پی در پی اصولگرایان رادر برخواهد داشت.

فاطمه آلیا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو باخبرنگار نماینده درحاشیه جشن بزرگ ولایت درباره گام های بعدی این نشست اظهار داشت: اگر همه اصولگرایان این فرمایش آیت الله مصباح مبنی بر اینکه بینش، ارزشها و روشهای مبتنی بر اصول و مبانی صحیح را به دلخواه و به نفع گروه باند و دسته خودشان و به اقتضای روز تغییر ندهند را مدنظر داشته باشند، قطعا این مهم عامل وحدت می شود.

وی ادامه داد: جایی وحدت به هم می خورد که اشخاص حقیقی و حقوقی گروه ها و تشکل ها این اصول را به اقتضای منافع و سلایق خودشان تغییربدهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنظر می رسد اگر از این به بعد همه تشکل هایی که در مقاطعی ضرر و زیان از تشتت آرا و سلیقه ها را دیده اند روی این دستورالعملی که آیت الله مصباح امروز دادند در تشکل های اصولگرایی جلسه بگذارند و فکر کنند و به آن پایبند باشند به خودی خود همگرایی صورت می گیرد.

به گفته وی، همگرایی زمینه وحدت است و این وحدت پیروزی پی در پی اصولگرایان را در بر خواهد داشت.

آلیا در ادامه افزود:  اولین تجربه تلخی که اصولگرایان به دلیل همین تغییرات بخاطر اعمال سلیقه هایشان در اصول دیدند در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود که پیروز نشدند و ملت هم از این موضوع ضرر دید.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما هم اکنون می بینیم دولتی سرکارآمده است که به نوعی یکدست نیست. از یکطرف با اینکه رئیس جمهور قانونی هستند و حکم تنفیذ ایشان را رهبری امضا و تائید کرده اند اما خود رئیس جمهور از سوی اصلاح طالبان تندرو تحت فشار هستند و این برای ملت خسارت دارد و یا گاهی مشاورینشان به ایشان مواضعی را می دهند که هماهنگ با برخی اصول نیست.

وی تاکید کرد: امیدواریم هر چع زودتر اصولگرایان این تجربه را جبران کنند و در انتخابات های آینده نتایجی پیش یاید که دل ملت را شاد کند.   

نظر شما