شناسهٔ خبر: 61380 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آیت‌الله مدرسی یزدی:

مسلمانان در صفوفی به هم فشرده زوال اسرائیل را از خدا بخواهند/ پیوند راهبردی تکفیر‌ی‌ها با صهیونیست‌ها

عضو فقهای شورای نگهبان با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل صفوف به هم فشرده همه مسلمانان در روز قدس گفت: جهان اسلام، فردا از خدای متعال زوال صهیونیست‌ها و حامیانشان را درخواست کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور در این راهپیمایی، و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» کمترین پاسخ به جنایات وحشیانه خونخواران صهیونیست و حامیان جهانی و منطقه‌ای آنان است.

 

وی افزود: امروز جهان اسلام از جهات مختلف مورد تهاجم قرار گرفته است و عمده‌ترین اهرم‌های تهاجم، صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها، بعثی‌ها و حتی به ظاهر لیبرال‌ها هستند.

 

آیت‌الله مدرسی یزدی با اشاره به اینکه استکبار برای پیشبرد اهداف شوم خود در مهار اسلام حقیقی و محصور کردن انقلاب اسلامی در مرزهای ایران از هر روزنه‌ای وارد می‌شود و از هر ابزاری استفاده می‌کند،‌ گفت: مستکبران برای رسیدن به این هدف خود از هیچ اقدامی ابا ندارند.

 

وی برقراری پیوند راهبردی میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های تفکیری از سوی استکبار را یادآور شد و تصریح کرد: در این راستا از یک طرف، گروه‌های تفکیری به‌ویژه داعش و جبهة النصره جهان اسلام را به خود مشغول می‌کند و از طرف دیگر، خونخواران صهیونیست به کشتار مسلمانان می‌پردازند و هر دو هم‌زمان مورد حمایت آشکار یا پنهان استکبار جهانی قرار دارند.

 

آیت‌الله مدرسی یزدی گفت: مسلمانان در عین هوشیاری با شناخت این تهاجم چند وجهی باید سر اصلی استکبار در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهند، زیرا زوال این رژیم، موجب سقوط سایر دست‌نشاندگان منطقه‌ای و فروپاشی بسیاری از رژیم‌های وابسته است.

 

عضو فقهای شورای نگهبان با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل صفوف فشرده ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی و نیز مردم هوشیار و دلباخته اسلام در تمام کشورهای مسلمان در روز قدس بیان کرد: مسلمانان در این روز، علیه جنایات وحشیانه خونخواران صهیونیست و حامیان آشکار و پنهان منطقه‌ای و آمریکای جنایتکار فریاد برآورده و از خدای متعال زوال آن‌ها را درخواست کنند و امیدواریم که خداوند، فرج نهایی را هرچه زودتر مقرر بفرماید.

نظر شما