شناسهٔ خبر: 61295 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رژیم صهیونیستی نماد تروریسیم است

آلیا نماینده مردم تهران رژیم صهیونیستی را نماد تروریسیم خواند و گفت که راهپیمایی امسال روز قدس باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش  نماینده، به نقل از تسنیم، فاطمه آلیا با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: ملت ایران با حضور آگاهانه و هوشیارانه در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و غزه اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه قدس، روز دفاع از مظلوم در مقابل ظالم و روز مبارزه با تروریسیم است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نماد ترور و تروریسم دولتی است و لذا هرگونه اقدام و اعتراض به رژیم اشغالگر قدس، نوعی مبارزه با تروریسیم است برهمین است است که ملت ایران روز قدس را تکریم می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواه بود، تاکید کرد: با توجه به بصیرتی از که ملت آگاه ایران اسلامی سراغ داریم به جرات می‌توان گفت که راهپیمایی امسال روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود چرا که رژیم صهیونیستی جنایات خود را تشدید کرده و قتل‌عام مردم غزه را در دستور کار قرار داده است.

آلیا در پایان با بیان اینکه ملت و دولت ایران از مردم غزه حمایت می‌کنند، تاکید کرد: کشتار مردم غزه در حالیاست که مجامع بین‌المللی با سکوت خود، صهیونیست‌ها را در این جنایات بزرگ یاری می‌کنند و حتی آمریکا و انگلیس از این جنایات در حالی حمایت می‌کنند که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما