شناسهٔ خبر: 61379 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حقیقت‌پور:

مستکبران از همه‌پرسی در فلسطین وحشت دارند/ تأکید بر دفاع از حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین

حقیقت پور نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حق تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین موضوعی است که مستکبران عالم از آن وحشت دارند و البته ما باید به دفاع از این حق مردم فلسطین بپردازیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: معقولترین، منطقی‌ترین و عادلانه‌ترین راه برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین، برگزاری همه‌پرسی است تا همه فلسطینیان از این طریق نظر خود را برای سرنوشتشان اعلام کنند.

وی افزود: برگزاری همه‌پرسی در سرزمین فلسطین، موضوعیست که مستکبران از آن وحشت دارند چرا که اگر کار بر مبنای رأی مردم باشد، برنده اصلی، مردم هستند همانطور که در سوریه و عراق شاهد آن بودیم.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این حق مردم فلسطین است که سرنوشتشان را خودشان انتخاب کنند و ما باید از این حق آنان دفاع کنیم و اجازه داده شود تا مردم فلسطین برای آینده خود تصمیم بگیرند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد، حق فلسطینیان خارج از سرزمینهای اشغالی برای شرکت در این همه‌پرسی است و اینکه این افراد هم باید در این رأی‌گیری مشارکت داده شوند.

نظر شما