شناسهٔ خبر: 61254 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سردار آزادی:

مقاومت در منطقه «پیمان دفاعی مشترک» تشکیل دهد/ شکست اسرائیل از هم اکنون قابل پیش بینی است

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه روز قدس روز راهبردی جهان اسلام برای مقابله با صهیونیسم است گفت: در جنگ پیش روی شکست اسرائیل از هم اکنون قابل پیش بینی است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سردار عبدالرضا آزادی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز جهانی قدس) گفت: روز قدس یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که از امام راحل (ره) به یادگار مانده است. این روز روزی برای مستضعفین است که در آن جهان اسلام به صورت یکپارچه و متحد از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت می کنند و با مشت های گره کرده جواب بیش از ۶۰ سال تجاوزگری صهیونیستها را می‌دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج با بیان اینکه روز قدس راهبرد جهان اسلام برای مقابله با رژیم اشغال گر قدس است، اظهار داشت: با توجه به تجاوزگری های صورت گرفته و به خاک و خون کشیده شدن مردم غزه، امسال روز قدس بیش از پیش دارای اهمیت است. لذا بدون تردید حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی این روز بزرگ در غریب به ۷۰۰ شهر و حضور ملت های مسلمان دنیا در جای جای دنیا برای حمایت از مردم ستم دیده غزه می توان پاسخی دندان شکن که برخاسته از عرق دینی و انقلابی ناشی از این تجاوزگری است، باشد.

وی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند مایه دلگرمی رزمندگان حماس و مایه پشت گرمی مردم مظلوم فلسطین باشد در حالی که همین حضور بسترساز رعب و وحشت  در دل صهیونیست ها خواهد بود و می تواند بیش از پیش چهره منفور رژیم جعلی اسرائیل را به نمایش بگذارد.

آزادی با اشاره به سکوت مرگ بار دولتها و شیوخ عربی در قبال جنایات رخ داده در غزه، گفت: آنهایی که هم اکنون سکوت اختیار کرده اند همپیمانان و غلامان حلقه به گوش آمریکا هستند و به صورت آشکار و نهان با صهیونیست ها مراوده دارند. متاسفانه این دست از دولت ها نه تنها در برابر جنایات رخ داده سکوت کرده اند بلکه مانع از کمک رسانی به غزه در ابعاد مختلف شده اند.

وی ادامه داد: البته این سکوت و کارشکنی یک پیام نیز برای مردم فلسطین و خط مقاومت در منطقه دارد و آن این است که مقاومت فلسطین، مقاومت لبنان، مقاومت سوریه و مقاومت عراق باید به سمت تشکیل یک پیمان دفاعی بروند و دستشان را در دست هم قرار دهند و خط مقاومت را تقویت کنند و با انسجام و اتحاد و همپیمانی خودشان زمینه شکست و رسوایی رژیم صهیونیستی را فراهم کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین پیروزی های حاصل شده در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه را پیروزی های بزرگ برای جهان اسلام معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه رژیم اسرائیل رژیمی جعلی است و مردمان آن هیچ اعتقادی به معاد ندارند و بویی از خدا پرستی نبرده اند، لذا سربازان آنها از بود و نبودشان می ترسند و از ظلمی که به مردم غزه می کنند در هراس هستند با وجود آنکه پیشرفته ترین امکانات نظامی را در اختیار دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به نشانه های حاصل شده، از هم اکنون زوال و شکست صهیونیست ها در این جنگ قابل پیش بینی است چرا که اگر اینطور نبود به دست و پای رژیم های مرتجع عربی نمی افتادند تا واسطه گری لازم را صورت دهند  تا جنگ به صورت آبرومندانه ای برای صهیونیست ها به پایان برسد. این پیروزی برای خط مقدم مقاومت چهارمین پیروزی خواهد بود که تنها نتیجه پایمردی و مقاومت مردم فلسطین و عنایات خداوند است.

نظر شما