شناسهٔ خبر: 60967 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طباطبایی:

مسابقه شطرنج میان سیاسیون برگزار می کنم

شطرنج فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه می‌خواهم بین سیاسیون برجسته مسابقه شطرنج برگزار کنم، گفت: ما می‌خواهیم از گروه‌های مختلف که با هم مشکل دارند، برای بازی شطرنج دعوت کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سید شهاب‌الدین طباطبایی فعال اصلاح طلب با بیان اینکه فضای یکسویه هیچ وقت ماندنی نیست و اینکه کدام جناح هم حاکم باشد، تفاوتی ندارد، اظهار داشت: نه یک جناح می‌تواند آن یکی را حذف کند نه آن دیگری می‌تواند و هیچ کدام نیز حذف شدنی نیستند از این رو بهترین حالت این است که همدیگر را به رسمیت بشناسند و همدیگر را تحمل کنند.

طباطبایی با بیان اینکه می‌خواهیم بین سیاسیون برجسته مسابقه شطرنج برگزار ‌کنیم گفت: بنابراین ما می‌خواهیم از گروه‌های مختلف دعوت کنیم و ایده‌ام نیز این است که به عنوان اولین رقبا از گروه‌هایی دعوت کنیم که با هم مشکل دارند تا اینها بنشینند با هم شطرنج بازی کنند؛ کاش همه سیاستمداران ما شطرنج را یاد بگیرند.

این فعال اصلاح‌طلب درباره سیاست‌مدارانی که شطرنج بلد نیستند و قرار است به این مسابقه دعوت شوند، خاطرنشان کرد: آنها هم بروند یاد بگیرند، ما اعلام می‌کنیم و فراخوان می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید یاد بگیریم که اصل اینها بازی است، خاطرنشان کرد: همه چیزهایی که در سیاست داریم، در شطرنج هم داریم، در لحظه‌ای اگر حتی یک مهره اساسی‌ شما را می‌زنند، شما باید به بازی‌ات ادامه بدهید یا شاید اجازه دهید آن مهره‌ات را بزنند تا در مقابل، بتوانید کار دیگری انجام دهید.

نظر شما