شناسهٔ خبر: 78283 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پخش مسابقه «فرمانده» از شبکه افق

مسابقه ی فرمانده /1 مجموعه «فرمانده» مسابقه‌ای است میان دو گروه که زیر نظر یک فرمانده نظامی، به تمرین فرمانده بودن می‌پردازند؛ این مسابقه قرار است از شبکه «افق» پخش شود.


به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فارس، برگزاری مسابقات مهیج و پر تحرک میان افراد در قالب دو یا چند گروه، یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی محسوب می شود چه اینکه هم شرکت کنندگان و هم مخاطبان با درس ها و مفاهیم جدیدی آشنا می شوند و هم کار گروهی را می آموزند و تمرین می کنند.

این مجموعه در قالب ریالیتی شو (reality-show) یا‌‌ همان چیزی که از آن به عنوان واقع نمایش یاد می‌شود تولید شده است. اگرچه در قالب واقع نمایش افراد، مکان‌ها و موقعیت‌ها در ذهن سازندگان اثر طراحی شده اما واکنش شرکت کننده این مسابقه به قدری آزاد و غیرقابل پیش بینی است که حتی می‌تواند ادامه مسابقه را تحت الشعاع قرار دهد.

مجموعه «فرمانده» در حقیقت سری مسابقاتی است میان دو گروه که در هر قسمت زیر نظر فرمانده ای نظامی به انجام کارهایی مبادرت می ورزند و در نهایت هر گروهی که بهتر و سریع تر موفق به انجام آیتم های از پیش تعیین شده گردد، برنده خواهد بود.

در این قسمت از مجموعه فرمانده، دو گروه زیر نظر یک فرمانده نظامی در آیتم های متفاوتی با یکدیگر رقابت می کنند؛ گروه ها باید در جمع کردن بچه های یک شهر کوچک و آموزش به آنها در مدتی کم رقابت خود را به انجام برسانند.

حامد شکیبانیا  و حسام اسلامی کارگردانی این مجموعه را برای شبکه افق بر عهده دارند و نخستین قسمت از «فرمانده» هم برای پخش در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه چهارم دی ماه و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴در نظر گرفته شده است.

نظر شما