شناسهٔ خبر: 170269 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عباس‌زاده: اصلاح‌طلبان به جای بیانیه دادن به مردم پاسخگو باشند

مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت:‌ اصلاح‌طلبان به جای بیانیه دادن در مورد انتخابات باید به مردم پاسخگو باشند چرا که آنها در این هشت سال‌ شأن و عزت ملت ایران را با صف‌های طولانی مرغ و تخم‌مرغ زیر سوال بردند.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان به دنبال رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه با رد صلاحیت این کاندیداها مشارکت در انتخابات پایین می‌آید گفت: انتخابات یک چارچوب قانونی دارد و هر یک از دستگاه‌ها و نهادها یک وظیفه بر عهده‌شان گذاشته شده و شورای نگهبان بر اساس قانون صلاحیت کاندیداها را مورد رسیدگی قرار داده است.

وی افزود: اصلاح طلبان که برای نتایج بررسی صلاحیت‌ها و بیانیه می‌دهند و ابراز نگرانی می کنند، بدانند که این شورای نگهبان همان شورای نگهبان است که چهار سال و هشت سال قبل حسن روحانی را تایید صلاحیت کرد و البته امروز هم اصلاح طلبان در میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده نماینده دارند و سوی دیگر در میان رد صلاحیت شدگان از هر دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب حضور دارند و اینگونه نیست که صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلبان رد شده باشد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۲ سال و در دولت های میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی و حسن روحانی اصلاح طلبان زمام امور را در دست داشتند و سه چهارم سال های پس از انقلاب قوه مجریه در اختیار آنان بوده است و صلاحیت کاندیداهای آنها را در انتخابات شورای نگهبان تایید کرده است.عملکرد اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته به گونه‌ای بوده که اقشار متوسط جامعه نیز به زیر خط فقر کشیده شده و جزو اقشار ضعیف قرار گرفتند.

 وی افزود: عملکرد اصلاح طلبان در طول ۸ سال گذشته در دولت آقای روحانی به گونه‌ای بوده که امروز ۸۵ درصد سپرده ها تنها در حساب دو و نیم درصد تنها در دو نیم درصد حساب های بانکی قرار دارد و این نشان دهنده اوج اختلاف طبقاتی در جامعه است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح طلبان با عملکرد خود در طول هشت سال گذشته باعث شدند تا شأن و عزت ملت ایران در صف‌های طولانی مرغ و تخم مرغ زیر سؤال رود و ملتی با این فرهنگ و تمدن و با این عزت و احترام این طور برای تامین مایحتاج‌شان گرفتار شوند.

عباس زاده مشکنی خاطرنشان کرد امروز اصلاح طلبان به جای بیانیه صادر کردند باید به ملت پاسخ دهند که چرا این وضع برای این وضع را برای کشور پیش آوردند و امروز مردم را با این سختی مواجه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما