شناسهٔ خبر: 169918 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نقدعلی:

مردم به خوبی وعده های قابل تحقق و محال کاندیداها را تشخیص می‌دهند

نقد علی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: برخی از کاندیداها با یک روحیه دیپلماتیک و فانتزی وارد میدان شده‌اند که کاملا مشخص بوده قصد خدمت رسانی را ندارند.

به گزارش «نماینده» محمد تقی نقدعلی به وعده های کاندیداهای انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان باهوش هستند و افرادی که وعده‌های توخالی می‌دهند و با حالت‌های عوام فریبانه سخنانی رابه زبان می آورند که اهانت به شعور ملت است؛ چرا که با هوش و ذکاوتی که مردم کشورمان دارند، وعده‌های قابل تحقق و غیرقابل تحقق را می توانند تشخیص دهند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس افزود: بعضی از اشخاصی که در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده اند افرادی هستند که سالیان سال در بسیاری از مناصب حضور داشته اند و در حال حاضر هم وعده رونق اقتصاد را می‌دهند؛ ضمن اینکه سوابق آنها نشان داده که این آقایان هیچ گلی به سر ملت نزده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: کاندیداها اگر می‌خواهند جایگاهی پیش ملت داشته باشند، بهترین راه صداقت و راستی و برآورد وعده هایی بوده که قابل تحقق و قابل انجام است، والا اگر مجددا با شعارهای غیرقابل اجرا به میدان بیایند ملت فریب این اشخاص را نخواهند خورد و به سوابق آنها را نگاه خواهند کرد.

نقدعلی تاکید کرد: ما امروز رئیس جمهوری فساد ستیز می‌خواهیم؛ چرا که فساد در برخی از دستگاه‌ها رخنه کرده است و ضررهای جبران ناپذیری را به کشور وارد کرده است؛ البته باید پاکدست و جهادی هم باشد و در گذشته نیز چنین موضوعی به اثبات رسیده باشد.

وی بیان کرد: برخی از کاندیداها با یک روحیه دیپلماتیک و فانتزی وارد میدان شده‌اند که کاملا مشخص بوده قصد خدمت رسانی را ندارند؛ بالاخره ما امروز به مردان میدان نیاز داریم مردانی که با مکتب حاج قاسم انس و الفت داشته باشند، چرا که برخی در مقام حرف ید طولایی دارند اما در مقام عمل پوچ هستند؛ البته مردم ما در تشخیص رئیس جمهور پاکدست، جهادی و خدوم، تشخیص درستی خواهند داد.

دادستانی برای جلوگیری از ارتکاب تخلفات احتمالی کاندیداها در فضای مجازی اقدام کند

نقدعلی به ورود دادستانی برای جلوگیری از ارتکاب تخلفات احتمالی فضای مجازی در زمان تبلیغات انتخابات اشاره کرد و گفت: مقامات امنیتی، انتظامی و قضایی باید وظیفه خود را برای جلوگیری از التهاب فضای انتخابات انجام دهند؛ چرا که اگر این فضا رها و غبار آلود شد تشخیص حق برای مردم دشوار خواهد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس افزود: برخی اوقات فضای اتهام زنی را مشاهده می‌کنیم به ویژه در فضای مجازی افترا زدن و دروغ سکه بازار برخی هاست؛ چرا که به سهولت دروغ هایی را جعل و یا اندکی از واقعیت را برداشت می‌کنند و چندین برابر دیگر دروغ را برای تخریب شخصیت ها به آن اضافه می‌کنند که چنین اقداماتی بسیار ناشایست است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در میدان جنگ رسانه ای اگر دستگاه های امنیتی و قضایی وظیفه خود را به شایستگی انجام ندهند، مردم در انتخاب خود دچار مشکل خواهند شد؛ بنابراین دستگاه‌های مربوطه باید به این موضوع ورود کنند.

 وی اظهار کرد: دادستانی باید تدابیر لازم را برای نهی و جلوگیری افراد نسبت به ارتکاب اتهام در فضای مجازی بیاندیشد و در جایی که چنین مصادیقی اتفاق افتاد با برخورد سریع و عاجل از گسترش آن جلوگیری کند.

پایان پیام/

نظر شما