شناسهٔ خبر: 169906 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برخی افراد با چه کارنامه‌ای سودای ریاست جمهوری دارند؟

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس با اشاره به ثبت‌نام برخی چهره‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این افراد امروز با چه کارنامه‌ای سودای ریاست جمهوری دارند؟ شورای نگهبان در بررسی صلاحیت آنها دقت کند.

به گزارش «نماینده» عبدالله ایزدپناه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به در دستورکار بودن لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: این لایحه باید به طور کامل اجرا شود تا این قشر عزیز به حق چندساله خود برسند.

نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس یازدهم تاکید کرد: تنش آبی در حوزه انتخابیه بنده به اوج خود رسیده است، علی رغم پیگیری های مکرر تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است، لذا از وزارت نیرو به جد می خواهم قبل از رسیدن به فصل تابستان و بحران، چاره اندیشی کند.

این نماینده مردم در خانه ملت در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده عنوان کرد: در روزهای اخیر افرادی کاندیدای انتخابات شده‌اند که در ادوار گذشته سردمدار کشور بوده‌اند؛ آیا غیر از این است که مشکل امروز کشور گرانی، بیکاری و مشکلات تولید است؟ این افراد امروز با چه کارنامه‌ای سودای ریاست جمهوری دارند؟

وی تأکید کرد: با توجه به آغاز بررسی صلاحیت این افراد، شورای نگهبان دقت ویژه‌ای در این خصوص داشته باشد.

ایزدپناه در ادامه با اشاره به دوگانه‌سازی‌هایی مانند دیپلماسی و میدان اظهار داشت: مگر میدان و دیپلماسی هدفی جز تأمین منافع ملی را دنبال می‌کنند؟ اگر منظور از میدان استفاده از قوه قهریه برای حفظ امنیت کشور و ترمیم عمق استراتژیک آن است قطعا ابزاری مؤثر جهت محقق ساختن منافع ملی و دستیابی به اهداف و نقشه راه از پیش تعیین شده در مراکز تصمیم ساز است.

وی با بیان اینکه دیپلماسی و میدان دو بال توانا برای سعادت کشور و تأمین منافع ملی است، افزود: قربانی کردن هرکدام از اینها جفا در حق دیگری است. تقابل میدان دیپلماسی کاری بیهوده است.

نظر شما