شناسهٔ خبر: 106488 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

در آغاز هفته دولت صورت گرفت؛

تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمانهای امام(ره)

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در آستانه هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش «نماینده» اعضای هیات دولت با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باردیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

رئیس جمهور و هیات دولت در این آیین همچنین با حضور بر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی(ره) و با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

آقای روحانی در این آیین بر مرقدهای حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خمینی فرزند امام راحل، آیت الله توسلی یار دیرین امام(ره)، آیت الله سلطانی بروجردی و مرحوم دکتر بروجردی داماد امام راحل نیز حضور یافت و فاتحه قرائت کرد.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت همچنین با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی و شهدای دولت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نوه امام (ره) و تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره)، رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را همراهی می کرد.

نظر شما