شناسهٔ خبر: 106561 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جماران

امیدواریم شاهد تحقق همه وعده‌های دولت باشیم

سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر گفت: امیدواریم شاهد تحقق همه وعده‌هایی باشیم که دولت با آن کار خود را شروع کرد.

به گزارش «نماینده»، سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام راحل گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند که "خدا کسانی را که باب نعمت و کرامت در جامعه ای را مسدود می کنند لعنت کند. " از ایشان سؤال می شود که "اینان چه کسانی هستند؟ و حضرت پاسخ می دهند، "کسانی که محبت، کرامت و لطفی به آنها در جامعه می شود و شکرگزار نیستند؛ اینان باعث می شوند که (در جامعه) دیگر کسی خوبی نکند.

وی با اشاره به خدمات و تلاش های دولت یازدهم در ۲ سال گذشته افزود: جا دارد همه ما با دیدن این تلاش ها شکرگزار خداوند و قدردان دولت و به خصوص کار بزرگی باشیم که آقای ظریف و دوستان‌شان انجام دادند و گام بزرگی در جهت تثبیت حقوق هسته ای و تلاش های مردم در جامعه اسلامی برداشتند.

تولیت آستان امام راحل گفت: امیدواریم یکایک زحمات دیگر دوستان در سایر حوزه‌ها به بار بنشیند و شاهد تحقق همه وعده‌هایی باشیم که دولت تدبیر و امید با بیان آنها کار خود را شروع کرد و توانست اعتماد مردم را کسب کند.

سید حسن خمینی تصریح کرد: ما به عنوان کسانی که بیرون گود ایستاده ایم، وظیفه تشکر داریم و شما که میان گود هستید وظیفه تلاش، خدمت، همت و عزم راسخ را بر دوش دارید.

وی در پایان با بیان روایتی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه اگر کسی کاری کرد و با تشکر رو به رو نشد، خود را وابسته به تشکر ندانسته و کار خود را انجام دهد، خطاب به اعضای دولت یادآوری کرد: چشم شما به تشکر کسی نباشد، زیرا خداوند بیش از هر کسی به نیت خیر عوامل کارها واقف است.

نظر شما