شناسهٔ خبر: 102507 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

"یکتا" برای انتخابات مجلس چه برنامه ای دارد؟

ضو هیئت مؤسس جبهه یکتا گفت: اگر روال قانونی جبهه یکتا طی شود و به‌عنوان یک تشکل سیاسی بخواهد فعالیت کند، به‌سمت‌وسوی ارائه لیست برای انتخابات مجلس خواهد رفت.

به گزارش «نماینده» سیدمحمد حسینی عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا درباره آخرین فعالیت‌ تشکل متبوعش اظهار داشت: جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) هنوز به این جمع‌بندی نرسیده است که کار حزبی و سیاسی انجام دهد یا لیستی برای انتخابات مجلس را ارائه دهد؛ ولی ممکن است در آینده به این نتیجه برسد و اگر ضرورت داشته باشد در انتخابات به‌نوعی نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: اگر روال قانونی جبهه یکتا طی شود و به‌عنوان یک تشکل سیاسی بخواهد فعالیت کند، به‌سمت و سوی ارائه لیست برای انتخابات مجلس خواهد رفت؛ ولی اگر صرفاً به‌عنوان جبهه گفتمانی باشد، بیشتر برای حضور هرچه بهتر مردم در انتخابات و تبیین ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح اقدام خواهد کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا خاطرنشان کرد: جبهه یکتا هنوز به این جمع‌بندی نرسیده است که به‌عنوان حزب سیاسی فعالیت کند و فعلاً در حد جبهه گفتمانی هستیم.

حسینی از آغاز فعالیت جبهه یکتا در استان‌ها خبر داد و یادآور شد: زمینه سازی صورت می‌گیرد که در استان‌ها، افراد علاقه‌مند به فعالیت با این جبهه بتوانند با اعضای هیئت مؤسس ارتباط برقرار کنند و برای این منظور فعالیت‌های استانی جبهه یکتا شکل خواهد گرفت.

نظر شما