شناسهٔ خبر: 100347 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

مردم به عنوان رکن اصلی تامین امنیت جامعه محسوب می شوند

داریوش اسماعیلی43 فرماندهی انتظامی شهرستان کوار و پاسگاههای انتظامی روستاهای اکبرآباد و طسوج افتتاح شد.

به گزارش نماینده، دکتر داریوش اسماعیلی عصر روز سه شنبه ۹۴/۴/۱۶ به همراه سردار گودرزی فرماندهی انتظامی استان فارس، امام جمعه، فرماندار، بخشداران مرکزی و طسوج، شورای شهر و بخش مرکزی و طسوج، شورای شهرستان و مسئولین ادارات شهرستان کوار بمنظور شرکت در جلسه شورای اداری، افتتاح ساختمان های فرماندهی انتظامی شهرستان کوار و پاسگاههای انتظامی روستاهای اکبرآباد و طسوج حضور یافتند.

دکتر داریوش اسماعیلی در جلسه شورای اداری که در سالن فرمانداری شهرستان کوار برگزار گردید، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام لیالی قدر، فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی(ع) را به تمام شیعیان و حاضرین در جلسه تسلیت گفت.

وی از سردار گودرزی به خاطر توجه ویژه به شهرستان کوار در راستای ارتقاء امنیت این شهرستان تشکر کرد و اظهار داشت: از زمان حضور سردار گودرزی به عنوان فرماندهی انتظامی استان فارس، شاخص امنیت در این استان بالا رفته و امنیت استان فارس متحول شده است. وی ارتقاء کلانتری به فرماندهی انتظامی در شهرستان کوار را یکی از مطالبات به حق مردم دانست و تحقق ارتقاء و افتتاح پاسگاههای انتظامی اکبرآباد و طسوج را به مردم تبریک گفت.

در این جلسه سردار گودرزی فرماندهی انتظامی استان فارس به نقش مردم در امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: در جامعه اسلامی نقش و اهمیت مردم در تامین امنیت پایدار بر کسی پوشیده نیست و مردم به عنوان رکن اصلی تامین امنیت محسوب می شوند.

این مقام ارشد انتظامی استان از دکتر اسماعیلی به سبب پیگیری و حمایت هایی که در راستای فراهم نمودن بستری برای امنیت شهرستان کوار همچنین اختصاص اعتبار قابل توجهی از ماده ۱۸۰ به ساخت و تجهیز ساختمان های فرماندهی انتظامی شهرستان کوار و پاسگاههای اکبرآباد و طسوج، قدردانی و تشکر کرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه احساس امنیت در شهرستان کوار رو به افزایش است که این مسئله رضایتمندی مردم و مسئولین را به دنبال داشته و باعث ارتقاء رتبه استان فارس در کشور شده است.

نظر شما