شناسهٔ خبر: 96130 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

تسریع در شروع عملیات تکمیلی جاده سروستان-سعادت شهر

داریوش اسماعیلی43 داریوش اسماعیلی در دیدار با معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور پروژه احداث راه اصلی سروستان – ارسنجان - سعادت شهر را از مطالبات به حق مردم منطقه دانست و گفت: نباید بدلیل ضعف منابع مالی و اجرایی به تعویق بیافتد

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شهرستان های خرامه، کوار و سروستان، دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه مورخه ۹۴/۳/۱۸ بامعاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور در خصوص حل موانع و مشکلات طرح احداث راه اصلی سروستان – ارسنجان - سعادت شهر، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده مردم در مجلس ضمن تاکید بر لزوم رفع موانع اجرایی پروژه و تسریع در روند عملیات تکمیلی آن تاکید کرد و اظهار داشت: این پروژه از مطالبات به حق مردم منطقه است و نباید بدلیل ضعف منابع مالی و اجرایی به تعویق بیافتد.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف بلند مدت بنده از ابتدای خدمت به مردم حوزه انتخابیه، پیگیری ایجاد و توسعه راهها و محورهای ارتباطی بین شهرستانها بوده است و معتقدم رونق و رشد منطقه، بستگی به راههای ارتباطی مناسب و استاندارد دارد.

در این جلسه مقرر شد منابع مالی لازم تامین و در اختیار پیمانکار مربوطه قرار گیرد تا نسبت به شروع عملیات تکمیلی پروژه مذکور اقدام گردد.

نظر شما