شناسهٔ خبر: 173128 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

مالکی:

کاخ سفید و رژیم صهیونسیتی از توان پهپادی ایران هراس دارند/ رصد لحظه‌ای تحرکات دشمنان در منطقه

فداحسین مالکی.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کاخ سفید و رژیم صهیونسیتی تلاش می کند با ایجاد موج در عرصه جهانی، توان نظامی و پهپادی ایران را تهدید معرفی کند تا کشورمان از مرزهای تکنولوژی عقب نشینی کند.

به گزارش «نماینده» فدا حسین مالکی در خصوص هراس آمریکایی ها و مقامات رژیم صهیونیستی از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان همواره از تقویت سیستم دفاعی کشورمان رنج می برند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس کاخ سفید و رژیم صهیونسیتی تلاش می کند با ایجاد موج در عرصه جهانی، توان نظامی و دفاعی از جمله ظرفیت پهپادی ایران اسلامی را تهدید معرفی کند تا کشورمان از مرزهای تکنولوژی عقب نشینی کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در کشورهای منطقه و خلیج فارس تردد های متعددی دارند که نظم غرب آسیا را برهم زده اند، ادامه داد: این مهم در حالیست که قدرت پهپادی کشورمان همه این موارد را زیر نظر دارد و همه تحرکات را رصد می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دستیابی به توان دفاعی مشروع حق همه کشورها است و در این راستا صادرات علم و تجهیزات نظامی به دنیا برای همه کشورها محفوظ است، افزود: این روزها تسلیحات نظامی آمریکایی در کشورهای مختلفی استفاده می شود اما می توان دریافت خریداران آنها اعتمادشان نسبت به کارایی این تجهیزات را از دست داده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس مشاهده می شود آمریکایی ها و مقامات رژیم صهیونیستی به طور آشکار اظهار ناتوانی نسبت به ظرفیت پهپادی ایران اسلامی می کنند زیرا این امر بر هیچ فردی پوشیده نیست.