شناسهٔ خبر: 173690 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فلاحی:

توانمندی پهپادی ایران بومی و محدودیت پذیر نیست

سارا فلاحی نماینده ایلام عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توانمندی پهپادی ایران بومی بوده و غیرقابل کنترل است لذا همکاری بحرین و رژیم صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای کشورمان شکست خورده است.

به گزارش «نماینده» سارا فلاحی در خصوص پشت پرده همکاری بحرین و رژیم صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای کشورمان، گفت: توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران کاملا مشروع بوده و برای دفاع در برابر تهدیدها است لذا رژیم صهیونیستی نمی تواند برچسب ناامن کننده به قدرت نظامی کشورمان بزند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها تلاش می کنند کشورمان را با تهدیدخواندن توانمندی پهپادی تحت فشار سیاسی قرار دهند، اظهار کرد: در واقع صهیونیست ها در استراتژی جدیدشان تلاش می کنند کشورهای منطقه خصوصا مسلمانان را با خود همراه کنند در حالی که این کشور در پازل و نظام امنیتی اسرائیل، دشمن تصور شده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس شاید در کوتاه مدت مشاهده شود کشوری مانند بحرین در دامن سیاست تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی گیر بیافتد اما کشورهای منطقه در درازمدت متوجه خیانت اسرائیلی ها و نتیجه چنین خطای استراتژیک خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه توانمندی پهپادی ایران بومی است و هیچگاه محدودیت پذیر نیست، افزود: در این میان باید به کشورهایی مانند بحرین یادآور شد توان پهپادی ایران امنیت‌زا است زیرا ایران اسلامی هیچگاه در طول تاریخ به کشوری حمله نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی توان نظامی ایران خصوصا در حوزه پهپادی نشان داده اسرائیلی ها نمی توانند در منطقه تهدیدآفرین باشند لذا کشورهای همسایه نباید در کنار دشمنی به نام اسرائیل قرار بگیرند.

نظر شما