شناسهٔ خبر: 173048 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نظری:

زیرسوال رفتن برتری هوایی آمریکا در مقابل پهپادهای ایرانی/ نظامیان تروریستی سنتکام آشفته هستند

پهپادهای ایران نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد توان پهپادی جمهوری اسلامی موجب شده برتری هوایی ایالات متحده در منطقه زیر سوال برود و این موضوعی است که نظامیان تروریستی سنتکام را آشفته کرده است.

به گزارش «نماینده» علیرضا نظری در خصوص هراس آمریکایی ها و مقامات رژیم صهیونیستی از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان از توان بومی حوزه نظامی کشورمان در ساخت پهپادها و موشک ها می ترسند زیرا توانایی مقابله با آنها را ندارند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه ایران اسلامی مرزهای تکنولوژی روز دنیا در ساخت پهپادها را جابجا کرده است تاجایی که پهپادهای ایرانی می توانند در ارتفاع کم پرواز ‌کنند و سامانه‌های دفاعی دشمنان نیز قابلیت رصد آنها را ندارند.

وی با یادآوری اینکه توان پهپادی ایران آنچنان لرزه ای را بر پیکر دشمنان انداخته که آنها کارگروه تخصصی برای رصد این امر تشیکل داده اند، ادامه داد: این اقدامات تاجایی ادامه یافت که مقامات صهیونیستی در دیدار به آمریکایی ها پیشنهاد تشکیل یک ساز و کار برای همکاری‌های منطقه‌ای در برابر توان پهپادی کشورمان را ارائه کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک باید اذعان کرد توان پهپادی جمهوری اسلامی موجب شده برتری هوایی ایالات متحده در منطقه زیر سوال برود و این موضوعی است که نظامیان تروریستی سنتکام را آشفته کرده است.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا افزایش ظرفیت های دفاعی مشروع از جمله توان پهپادی از سوی کشورمان به صورت راهبردی ادامه خواهد یافت تا بتوان در مقابل تهدیدات ایستادگی کرد.

نظر شما