شناسهٔ خبر: 171548 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی:

ماهیت گروهک منافقین برای ملت ها مشخص شده است/ غرب دست از رفتارهای دوگانه بردارد

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ماهیت گروهک منافقین برای ملت ها مشخص شده؛ چرا که دست به اقدامات تروریستی می زند.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی به ماهیت گروهک منافقین اشاره کرد و گفت: ماهیت گروهک منافقین برای همه مردم دنیا روشن شده است و از نخستین تروریست هایی بودند که در اوایل انقلاب دستشان به خون ملت ما آغشته شده است؛ چرا که بیش از ۱۷ هزار نفر از هموطنانمان قربانی ترور این جنایتکاران شدند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: گروهک منافقین در جنگ تحمیلی به همراه حزب بعث عراق علیه ملت ما بوده اند و از هیچ اقدامی دریغ نکردند تا ملت ما را ترور قرار دهند.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها و کشورهای غربی شعار دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریست ها سر می دهند اما در این ۴۰ سال اخیر تروریست هایی را پرورش داده اند تا اینکه به مبارزه با جمهوری اسلامی ایران بپردازند و چنین موضوعی با شعارهایشان تناقض دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: غربی ها به تروریست ها و گروهک منافقین کمک مالی و تسلیحاتی می کنند و این هم برای همه جهان به اثبات رسیده است؛ بنابراین چنین اتفاقی گویای این بوده که غربی ها به بن بست رسیده اند.

عباس زاده مشکینی تصریح کرد: غرب باید دست از این رفتارهای دوگانه بردارد؛ چرا که نزد افکار عمومی و ملت ها رسوا شده است؛ بالاخره شعار مبارزه با تروریست ها می دهند اما به دفاع از گروهک تروریستی مجاهدین می پردازند، البته دیگر با این اقدامات هم راه به جایی نخواهند برد.