شناسهٔ خبر: 171581 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوش آبادی:

رفتارهای بدون منطق حقوق بشری در پرونده غربی ها مشهود است

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گروهک تروریستی منافقین جایگاهی در میان ملت با عظمت ایران ندارد و قطعا حامیان آنها نظیر پمپئو از جاهلان هستند.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی با اشاره به گردهمایی گروهک منافقین و حمایت غربی ها از آنها اشاره کرد و گفت: سابقه رفتارهای بدون منطق حقوق بشری در پرونده غربی ها مشهود است و تعجب برانگیز بوده که این کشورها به دنبال آزادی برای ملت ها هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس افزود: غربی ها جریانات مشروع و قانونی همچون جریان مقاومت و حشد الشعبی را تروریستی می دانند، جریاناتی که به دنبال سرنگون کردن تروریست ها هستند، اما گروهک منافقین و تکفیری ها را حامی ملت ها تلقی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: آنچه که مسلم بوده ملت ایران گروهک منافقین را برای همیشه از ذهن و فکر خود پاک کرده و دقیقا همان طور که که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی منفور هستند، آنها هم نزد ما هیچ وجه ای ندارند؛ لذا اینکه تصور کنند روزی برای تروریست های منافق جایگاهی فراهم می شود خیال باطل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: افرادی همچون پمپئو از روی جهل و حماقت دست به حماقت گروهک منافقین می زنند، البته این ها فکر می کنند با این کارشان آبروی ریخته خود را جمع خواهند کرد؛ ضمن اینکه باید متوجه باشند که مجاهدین نزد ملت ایران جایگاهی ندارند و آنها را به حساب نمی آورند.

وی اظهار کرد: منافقین زمانی که در کشور عراق بوده اند و مورد حمایت قرار می گرفتند و در حقیقت به نحوی قدرت داشتند، نتوانستند هیچ غلطی را مرتکب شوند، اکنون که دیگر آواره کشورها بوده اند و نمی توانند پا را از گلیمشان دراز تر کنند.

نوش آبادی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل یاوه گویان می ایستد و همان گونه که داعش را در سرزمین سوریه و عراق نیست و نابود کرد؛ قطعا هر جریانی دیگری با آن مقابله کند نابود خواهد شد؛ لذا افرادی امثال پمپئو نباید تصور کنند که گروهک تروریستی منافقین جایگاهی در میان ملت با عظمت ایران دارد.

نظر شما