شناسهٔ خبر: 171191 - سرویس پارلمان شهری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شهردار پایتخت باید فردی جهادگر باشد

شهرداری صادقی گفت: شهردار تهران باید فرایندها را متصل به نتیجه کرده و مانعی را برای رسیدن به هدف بر سر راه خود نبیند.

به گزارش «نماینده» احمد صادقی منتخب شورای ششم شهر تهران در ارتباط با شاخص‌های یک شهردار ایده‌آل برای آینده پایتخت، اظهار کرد: شهردار تهران جدای از بحث تعهد و تخصص باید فردی جهادگر باشد.

وی ادامه داد: منظور از جهادگر بودن این است که این قابلیت را در خود ببیند که فرایندها را متصل به نتیجه کرده و هیچ مانعی را برای رسیدن به هدف بر سر راه خود نبیند.

منتخب شورای ششم شهر تهران تصریح کرد: یک مدیر جهادی عرصه فعالیت خود را میدان جنگ دانسته و از جان و مال و آبروی خود برای رسیدن به هدف والای خود که همانا خدمت به مردم است، می‌گذرد.

صادقی با اشاره به این مطلب که مدیریت شهری به دو بخش مدیریت بدنه و ساختار شهرداری و مدیریت خارج از شهرداری مرتبط است، گفت: شهردار آینده پایتخت علاوه بر این که باید شهر را شناخته و سابقه اداره آن را داشته باشد باید بتواند با قوای سه‌گانه تعامل داشته و مطالبات شهر را از آنان پیگیری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه بایستی جدای از شاخص‌های متداول همچون تعهد و تخصص در شورای ششم و موضوع انتخاب شهردار مدنظر قرار گیرد این است که به‌دنبال انتخاب فردی برای اداره پایتخت باشیم که تحول گرا بوده و در تراز ملی فعالیت‌هایی را در کارنامه داشته باشد.