شناسهٔ خبر: 71973 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حاجی دلیگانی در گفت وگو با نماینده:

آقای نیلی انگیزه ای برای وزیر شدن ندارد

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر: با این روند تعدادی نفراتی که برای این وزارتخانه معرفی می شوند و رای نمی آورند زیاد می شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با خبرنگار نماینده درباره وزیر پیشنهادی علوم بیان داشت: من فکر می کنم آقای نیلی اصلا انگیزه ای برای وزیر شدن نداشته باشند و روز گذشته هم به کمیسیون ها آمده بودند طوری برخورد می کردند که گویی اصلا دوست ندارند در این پست قرار بگیرند.

وی ادامه داد: نمایندگان سوالات فنی راجع به وزارت خانه و پیشرفت علم و از این قبیل سوالات را در روز یکشنبه از دکتر نیلی می پرسیدند که ایشان پاسخی ندادند.

نماینده مردم شاهینشهر در مجلس بیان کرد: همان طورکه نحوه برخورد رئیس جمهور به گونه ای بود که صبحش آن مطالب تند را برعلیه مجلس در خصوص استیضاح وزیر علوم عنوان کرد و عصر همان روز ایشان را معرفی کردند، برابر پیشنهاد اکثر صاحبنظران این نوع برخورد حکایت ازاین داشت که دکترروحانی نظری ندارند که وزیر پیشنهادی شان آقای نیلی باشند ورای بیاورند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای نیلی که به مجلس آمدند نوع برخوردشان بگونه ای بود که همکاران هم این برداشت را داشتند که دکتر نیلی انگیزه ای برای وزیر شدن ندارند بلکه می خواهند یک سرگرمی برای مجلس باشند و با این روند تعداد نفراتی که برای این وزارتخانه معرفی می شوند و رای نمی آورند زیاد می شود.

نظر شما