شناسهٔ خبر: 71871 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جمیری در گفت و گو با نماینده :

آقای نیلی در حوزه مدیریتی امتیاز عالیه ای نداشتند

عبدالکریم جمیری 5 نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی: با توجه به نگاهی که دردولت وجود دارد ما این احتمال را نیز می دهیم که ایشان گزینه اصلی دولت برای تصدی وزارت علوم نباشند و شاید ایشان مهره اصلی نیستند.

عبدالکریم جمیری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درگفت وگو با خبرنگار نماینده اظهار داشت: کسی که نتوانسته نظر مثبت شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ریاست دانشگاه تهران را بدست بیاورد چگونه می تواند مدیریت وزارت علوم را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: باید در یکی دو، روزی که تا جلسه رای اعتماد وقت داریم هرچه بیشتر سوابق علمی و اجرایی و برنامه های آقای نیلی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

به گفته جمیری، بنابرآنچه تاکنون مشهور است آقای نیلی در حوزه مدیریتی امتیاز عالیه ای نداشتند که خیلی روشن باشد.

این عضو کمیسیون انرژی تاکیدکرد: با توجه به نگاهی که دردولت وجود دارد ما این احتمال را نیز می دهیم که ایشان گزینه اصلی دولت برای تصدی وزارت علوم نباشند و شاید ایشان مهره اصلی نیستند.

وی تصریح کرد : دولت می بایست تعامل بیشتری با مجلس و خصوصا هیئت رئیسه برگزار می کرد که مشخص می شد همین مهره را با اعتقاد به توانمندی ها و سوابقش به مجلس معرفی کرده است و لذا برخی تردید دارند که ایشان گزینه اصلی وزارت علوم باشند و شاید افراد دیگری برای این پست پشت سر ایشان قرار گرفته اند.

نظر شما