شناسهٔ خبر: 61457 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کواکبیان: شعار مردم هم غزه و لبنان و هم جانم فدای ایران و اسلام است

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: مردم امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که شعار آنها هم غزه و هم لبنان و هم جانم فدای ایران و اسلام است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در حاشیه راهپیمایی روز قدس  گفت:‌ راهپیمایی روز قدس مسلماً صدای مردم مظلوم غزه را به گوش دنیا رساند.

وی ادامه داد:‌ وقتی مردم با زبان روزه خارج از هر گرایشی در گرمای ۴۵ درصد در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند یعنی نجات فلسطین و غزه برای‌شان اهمیت دارد.

کواکبیان خاطرنشان کرد:‌ به نظر من شعار مردم هم غزه و هم لبنان و هم جانم فدای ایران و اسلام است و مردم امروز این موضوع را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ما هیچوقت خودمان را از درد و رنج مردم غزه جدا نمی‌دانیم، اضافه کرد: وقتی حدود ۲۰۰ نفر از کشته شدگان غزه را کودکان تشکیل می‌دهد این نشان اوج وحشیگری و کودک‌کشی این رژیم غاصب دارد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری  با بیان اینکه سکوت مجامع جهانی دردآور است، افزود: مردم امروز شعارهای مرگ بر داعش و تکفیری سر دادند و به درستی که این گروهک‌های تروریستی هم‌دستان صهیونیست‌ها هستند.

کواکبیان در خاتمه اظهار داشت: گروه‌ تروریستی داعش اگر مردانگی دارد باید با رژیم صهیونیستی دارد و همین که بین مسلمانان اختلاف‌انگیزی می‌کند نشان می‌دهد این گروه‌های تروریستی عامل صهیونیست‌ها هستند.

نظر شما