شناسهٔ خبر: 61430 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نجفی: امروز قدس قلب اسلام و اسرائیل نماد کفر است/ قدس اصلی‌ترین نقطه اتصال وحدت مسلمانان

دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه امروز اسرائیل نماد کفر است، گفت: سرزمین قدس قلب اسلام است و باید برای زنده نگه داشتن اسلام از این قلب محافظت کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدرضا نجفی دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز  قدس  گفت: به نظر من فرهنگی‌ترین روز سال روز قدس است.

وی ادامه داد: روز قدس هم نماد انزجار مردم و مسلمانان از کفر و استکبار و هم نماد رافت و وحدت مسلمین است.

نجفی با بیان اینکه سرزمین قدس قلب اسلام است، افزود:‌ همانگونه که نقطه اتصال و وحدت تمام رگ‌ها قلب است اصلی‌ترین نقطه اتصال و وحدت مسلمانان جهان اسلام سرزمین قدس است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی امروز نماد کفر است و مبارزه با این رژیم از اساسی‌ترین مبانی اسلام است.

نجفی در ادامه اظهار داشت: ما از پیامبر اسلام (ص) یاد گرفتیم که هر کس صدای امدادخواهی مظلومی را بشنوند و او را یاری نکند مسلمان نیست و حال که صدای مظلومی را می‌شنویم که مسلمان و برادر دینی ما نیز هست، سکوت معنایی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: روز قدس امسال مصادف است با حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی و این موضوع امروز را متفاوت کرده است.

مسئول فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: مردم امروز آمده‌اند تا بگویند با آمریکا و اسرائیل دشمنی همیشگی دارند.

نجفی در خاتمه اظهار داشتند: مردمی که امروز با مشت‌های گره‌کرده مرگ را نثار اسرائیل می‌کنند اگر امامشان امر کند از جان خود نیز با افتخار خواهند گذشت تا دیگر اثری از ظالم باقی نماند و صدای هیچ مسلمان مظلومی بی‌امداد خاموش نشود.

نظر شما