شناسهٔ خبر: 61406 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خواجه‌سروی: فلسطین برخورد جبهه حق در برابر باطل است/ شعار نه غزه نه لبنان برای وابستگان فکری غرب است

معاون فرهنگی سابق وزارت علوم با بیان اینکه شعار نه غزه نه لبنان، شعار انسان‌های حق‌طلب نیست و سخن وابستگان فکری به دنیای غرب است،‌ گفت: امروز در فلسطین جبهه حق در برابر باطل قرار گرفته است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی سابق وزارت علوم در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس  با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: امروز بسیاری از اندیشمندان و علمای جهان اسلام فلسطین را ملاک حق و باطل و مسلمانی عنوان می‌کنند و می‌گویند اگر کسی به فلسطین اعتقاد نداشته باشد باید به مسلمان بودن آن شک کرد.

وی ادامه داد: فلسطین امروز خط مقدم جبهه برخورد تمدن اسلامی با تمدن غرب است.

خواجه سروی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت مسلمانان از مردم غزه گفت: راهپیمایی روز قدس اعلام حضوری است برای اینکه مسلمانان بتوانند از هویت جهان اسلام حمایت کنند و آن را زنده نگه دارند. چرا که مسئله فلسطین مسئله یک تمدن و یک هویت است.

این استاد دانشگاه در ادامه تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد قدس در راهپیمایی این روز نشان‌دهنده به ثمر رسیدن رستاخیز جهان اسلام است که ملت‌های مسلمان انتظار آن را می‌کشیدند و هر کس بتواند در این زمینه قدم بردارد به مقابله با استکبار و نابودی آن قدم برداشته است.

خواجه‌سروی در پایان با بیان اینکه شعار نه غزه نه لبنان یک شعار انحرافی بود، گفت: اساس این شعار از وابستگی فکری به غرب نشات می‌گیرد و این شعار حرف مسلمانان و انسان‌های حق‌طلب نیست.

نظر شما