شناسهٔ خبر: 49964 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

برگی از خاطرات هاشمی

هاشمی : وقاحت را از حد گذرانده و به رهبر توهین می کنند

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز 11 فروردین سال 60 خود به شدت از رئیس جمهور وقت به خاطر اهانت به امام خمینی انتقاد و گلایه می کند .

نماینده - این برگ از خاطرات هاشمی را به نقل از سایت شخصی وی مرور می کنیم :

«پیام‌ امام‌ را از رادیو شنیدم‌. در اخبار بعدازظهر خوانده‌ شد. خیلی‌ متین‌ و جالب‌ و حساب‌ شده‌ بود. [امام‌ در این‌ پیام‌] به‌ تخلف‌ روزنامه‌های‌ میزان‌ و انقلاب‌ اسلامی از فرمان‌ آرامش‌ اشاره‌ داشتند و اشاره‌ به‌ دستوری‌ کردند که‌ به‌ دادستان‌ کل‌ کشور، در مورد تعقیب‌ متخلفان ‌همین‌ دو روزنامه‌ داده‌اند. انصافا آقای‌ بنی‌ صدر در [ستون‌]کارنامه‌ روزنامه‌ [انقلاب‌ اسلامی‌]مورخ‌ ۶۰/۱/۱۱ وقاحت‌ را از حد گذرانده‌ و به‌ همه‌ حتی‌ رهبر، اهانت‌ نموده. پیدا است‌ که‌اینها تشنج‌ را طالبند.»

سوالی که می شود با مرور این خاطره از هاشمی پرسید که آیا سران و اصحاب فتنه ۸۸ با اقدامات خود پس از انتخابات حماسی ۲۲ خرداد چهار سال پیش پا جای پای بنی صدر در هتاکی به ولایت فقیه و رهبری انقلاب نگذاشتند؟!

چرا در آن برهه هاشمی واکنشی نشان نداد؟!

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۱-۱۴ ۱۰:۴۹منوچهر راستی بروجنی 3 0

    اینکه مثلی است معروف که نان را به نرخ روز می خورند شامل حال این آقا است 
    آنروز امام در راس هرم  بودند و حرف حرف رهبری بود اما امروز تشنه ی قدرت درک را از این آقایان گرفته و دنبال روزی می گردند برای امیال خواسته هایشان .امروز که مادران  مرزبانان اسیر که  در چنگال مشتی وحشی قرار دارند و هر آن احتمال آسیب رسیدن به این فرزندان ملت وجود دارد و همه دل نگران آقای رفسنجانی به اتفاق خانواده در استخر و جکوزی کیش غلطک می خورد و در دهه ی فاطمیه خوش می گذراند .می داند که این مادران و خانواده شان  چگونه شب را به صبح می رسانند .
                                

نظر شما