شناسهٔ خبر: 39650 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ نماینده مردم لرستان:

مواظب دستان دراز آقازاده ها باشید

بهرام بیرانوند نماینده لرستان و بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار در خصوص دقت در کوتاه ماندن دست آقازاده ها از برخی وزارتخانه های خاص گفت: رای مجلس این پیام را داد که به نیازهای اقتصادی و معیشتی روز مردم توجه میکنیم اما در مسائل سیاسی و فرهنگی ملاحظات جدی داریم.

بهرام بیرانوندبهرام بیرانوند نماینده لرستان و بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگار «نماینده» درباره احتمال معرفی جعفر توفیقی برای تصدی وزارت علوم به مجلس اظهار کرد: مجلس اراده خود را در آرایی که به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور داد به طور واضح نشان داد و همه دنیا این پیام را از مجلس گرفت که وزرایی که دارای تخصص لازم برای آن پست هستند رای می گیرند و افرادی که وجه سیاسی شان بر وظایف تخصصی غالب بودو در فتنه ۸۸ عملکرد شفافی نداشتند رای نمی آورند.

 

وی ادامه داد: انتظارمان این است که دکتر روحانی برای انتخاب سه وزیر باقیمانده دقیقا شرایط وزاریی مانند اقتصاد، بهداشت و درمان، نیرو و دفاع را درنظر بگیرد و افرادی در این سطح را انتخاب کند تا مجلس هم از اقدام ایشان حمایت کند، در غیر این صورت نمایندگان مجلس به تبع مردم و به نمایندگی از آنها و با توجه به نظر کارشناسی تخصصی و سیاسی ای که دارند عمل خواهند کرد.

 

نماینده لرستان و بروجرد در مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی رای اعتماد به وزرا بیان کرد: در صحن که بودیم برخی پیامک هاروی گوشی برخی آقایان می آمد که می خواستند این گونه القا کنند که اگر به این افراد رای ندهید آدم های قانون گریزی کاندیدای نصب در وزارتخانه ها هستند.

 

بیرانوند اضافه کرد: این پیامک ها بیشتر برای تهدید و تحریک نمایندگان بود تا به افرادی که معرفی شده اند حتما رای دهند اما رای مجلس این پیام را داد که به نیازهای اقتصادی و معیشتی روز مردم توجه می کنیم اما در مسائل سیاسی و فرهنگی ملاحظات جدی داریم و این هم میتنی بر واقعیات بود.

 

وی درباره کابینه انتخابی دکتر روحانی  خاطرنشان کرد: برخی از آقایان عناصر خوشنامی هستند و برخی هم ابهاماتی درباره شان وجود داشت و سوابق بعضا سوئی داشتند که مجلس به آنها رای نداد.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: وزرا باید تلاش کنند به آنچه مورد نیاز جامعه است بپردازند و لوازم کار در این فضای سیاسی را مرتفع کنند، مخصوصا در برخی وزارتخانه ها دقت کنند دستان دراز آقا زاده ها کوتاه بماند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۶-۰۵ ۰۹:۴۰ 0 0

    شير مرد لرستان 
                                

نظر شما