شناسهٔ خبر: 172323 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تهدیدات ایران توسط صهیونیست‌ها فضاسازی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایشان است

زاهدی نماینده کرمان در مجلس تاکید کرد: شاهد تغییر موازنه قدرت در منطقه از سوی جبهه مقاومت هستیم و بر همین اساس صهیونیست‌ها از هر ابزاری برای بقای خود استفاده می‌کنند که یکی از این ابزارها بلوف سیاسی، هذیان گویی و تهدیدات نظامی است.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی درباره تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به ایران اظهار داشت: اگر جنگ بین جمهوری اسلامی و رژیم صهیونیستی صورت گیرد قطعاً منجر به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد و پایان این رژیم منحوس خواهد بود.

وی افزود: جنگ احتمالی بین تهران و تلاویو نتیجه‌ای جز پایان رژیم خبیث رژیم صهیونیستی چیزی دیگری ندارد.

نماینده  مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: تمام شرایط جریان مقاومت و کشورهای محور مقاومت برای نابودی صهیونیست‌ها و ریشه‌کن کردن آنها از روی زمین فراهم است. زیرا اقتدار جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که کوچکترین حمله آنها با پاسخ قاطع و شدید تهران مواجه خواهد شد و عملاً این کار منجر به از بین رفتن تمام آثار رژیم صهیونیستی از عالم خواهد بود.

زاهدی گفت: همه کشورهای منطقه به قدرت جمهوری اسلامی ایران واقف هستند. این در حالی است که ما اقتدار نظامی‌مان را براساس بومی‌گرایی دنبال کرده و نیازی نداریم که پول‌های هنگفت و دلارهای نفتی به آمریکا داده و برای دریافت تجهیزات نظامی از آنها التماس کنیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تمامی شرایط منطقه را به خوبی می‌داند و متوجه است که قدرت محور مقاومت چند ۱۰ برابر قبل است و با ارجایف‌گویی نمی‌تواند بازی را تغییر دهد.

زاهدی اظهار داشت: کشورهای عربی منطقه به هیچ وجه نباید فریب هذیان‌گویی صهیونیست‌ها را بخورند و بدانند تنها جمهوری اسلامی است که امنیت منطقه را با حضور کشورهای منطقه تأمین خواهد کرد نه دیگران.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: شاید رژیم صهیونیستی توانسته باشد با فشار و ارعاب نسبت به مقامات برخی کشورها موضوع عادی سازی را پررنگ جلوه دهد اما وقتی پای مردم و افکار عمومی به میان می‌آید، شاهد تغییر این رویه و افزایش فشارها علیه اسرائیل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها همواره بلوف سیاسی و نظامی می‌زنند و نه تنها صهیونیست‌ها چنین توانایی برای حمله نظامی به ایران را ندارند بلکه اربابان آنها هم امکان آن را ندارند چرا که می‌دانند کل منافع آنها در دنیا به آتش کشیده خواهد شد.

زاهدی افزود: شاهد تغییر موازنه قدرت در منطقه از سوی جبهه مقاومت هستیم و بر همین اساس صهیونیست ها از هر ابزاری برای بقای خود استفاده می‌کنند که یکی از این ابزارها بلوف سیاسی و هذیان گویی است.

نظر شما